Obywatel z powiatu bielskiego zapragnął nabyć metalowy kontener poprzez jedną z internetowych platform. Na jednej z nich natknął się na propozycję, która przyciągnęła jego uwagę, postanowił więc bez zwłoki wpłacić pełną sumę za towar. Niestety, po dokonaniu transakcji, kontakt ze sprzedawcą nagle został przerwany. W konsekwencji, mieszkaniec powiatu bielskiego stracił prawie 8 tysięcy złotych.

Mieszkaniec powiatu bielskiego podczas przeglądania ofert internetowych natknął się na taką, która szczególnie go zainteresowała. Skomunikował się bezpośrednio ze sprzedawcą, po czym przelewem wpłacił całą sumę pieniędzy na wskazane przez niego konto bankowe. Gdy sprzedawca nie dostarczył zamówionego towaru w wyznaczonym czasie, nabywca próbował ponownie skontaktować się ze sprzedającym. Niestety, wszelki kontakt został nagle uniemożliwiony, a klient nie otrzymał ani zakupionego produktu, ani zwrotu swoich pieniędzy. Jak podaje policja w Bielsku Podlaskim, straty mieszkańca powiatu bielskiego wynoszą blisko 8 tysięcy złotych.